2 Ağustos 2013 Cuma

Beni Unutma izle – Forget Me Not – Türkçe Dublaj HD izle



İzlemek için => Beni Unutma izle – Forget Me Not – Türkçe Dublaj HD izle
tutkulu bir müzisyen olan Will (Luke de Woolfson) ile özgür kız triplerinde, hayatı kafasına göre yaşamaya çalışan bir kadın olan Eve’in (Genevieve O’Reilly) bir arada geçirdikleri 24 saat anlatılıyor. Will tam intihar etmeyi düşündüğü sırada, hayatın en dibine vurup her şeyden vazgeçmişken bir barda Eve’e rastlar. Onu sarhoş bir adamın tacizinden kurtarır. Bu olayın ardından Will ve Eve Londra sokaklarında birlikte gezmeye başlarlar.
Birlikte geçirdikleri gecenin ardından gün aydınlanmaya başladığında içlerinde birbirlerine karşı bazı hisler olgunlaşmaya ve birbirlerine yakınlaşmaya başlamışlardır. Bu bağ belki de bu kadar kısa süre içerisinde oluşturulabilecek en güçlü bağdır.
FİLMSİTENİZ.COM iyi seyirler diler...

Yönetmen : Alexander Holt , Lance Roehrig

IMDB Puanı: 6.2


İzlemek için => Beni Unutma izle – Forget Me Not – Türkçe Dublaj HD izle

Beni Unutma 720p izle , Beni Unutma full hd izle , Beni Unutma izle , Beni Unutma izle - Forget Me Not - Türkçe Dublaj HD izle , Beni Unutma online izle , Beni Unutma tek parça izle , Beni Unutma Türkçe Dublaj izle , Forget Me Not hd izle , Forget Me Not izle , Forget Me Not tek parça izle , Forget Me Not türkçe dublaj izle , romantik filmler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder